sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Ysipäivä♥

I know, I know...
En oo kirjottanu mitää vähää aikaa,
kosk kaiken ajan oikeest vie vaa tää koulu.
Yritän ny panostaa siihe, kosk tää on
nyt mun vika vuosi persukoulus
ja jos lukios menee torkka päi P* ni voisin
sit hakee työt peruskoulun torkal.

Se siitä sitten, mennää itse ysipäivään:)

-Minä ysienpäivänä

Päivä alko iha rennost, kaikki ysit siirty auditorioo
jossa kaikki luokat pitivät toisilleen
jotain ohjelmaa. Ohjelmana oli mm. videon
katselua, tietovisa, musiikkia, yms.
Oliko se nyt taas yllätys et meijä luokka pääs sin
etee ekaks, vaik ollaanki H-luokka:D


Lounas itessää oli aika simple loppujen lopuks.
Alkuruuakas oli iha perus salaattii ja 
kateleipä. Pääruoka oliki sit jotai eksoottisempaa;
Kievin kanaa, hyvää oli mut ite en oikee
välittäny siit kiivist siel sisäl ni
kaivoin sen sielt veittil pois :D
Jälkkäri sit oliki viel jotai eksoottisempaa;
Aprikoosikiisseli, se oli kyl jotai niiiiin
taivaallista et sitä olis voinu syödä enemmänki:)

Otettii sit kavereitten kaa vähä yhteis kuvii
ja rupateltii ku oli aikaa. Kaik kasit ja seiskat
katto meit välil sillee et wooow ku noi on komet/kauniit,
joskus taas ne katto sillee et wtf!?
Mut mitä niist ny välittää kosk tää oli meijä
ysienpäivä ja oli meijä aika loistaa!:)

Täs ny viel pari kuvaa mitä otettii kavereitten kans:
-Niimpä, taas mä olen se lyhin täsä...
Ilmekki on ny mitä on kiitos auringonpaisteen:))




En mä ny sit ala täsä selittää mitää muut, oli kyl ihana
päivä. Kiitos kaikil yseil!:)

"Jos aloitat jytinällä, et lopeta kitinällä"
-T.S. Eliot



♥:Iitu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti